Αρχική σελίδα » Διδασκαλία » Σεμινάρια- Διαλέξεις

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ 2016-17

 

1. ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΤΡΙΤΗ 23/5/2017, 12:00-13:30

Πάνος Τσίγκος: Φυσική του Ήχου του Πιάνου

Στούντιο Ηχογραφήσεων ΤΜΣ ΕΚΠΑ 

Ομιλία για την Φυσική του Ήχου του Πιάνου - Πάνος Τσίγκος

 Ο ήχος είναι το βασικό συστατικό της μουσικής, και υπακούει σε νόμους της φυσικής. Το πιάνο είναι μία πολύπλοκη μηχανή, που η κατασκευή της στηρίζεται στην τέχνη και την τεχνολογία και η λειτουργία της μπορεί να προσεγγιστεί, έως έναν βαθμό, από την επιστήμη. Η κατανόηση των αρχών λειτουργίας του μπορεί να βοηθήσει τον πιανίστα στην ερμηνεία, τον τεχνικό ήχου στην ηχοληψία, ακόμη και τον απλό λάτρη κατά την ακρόαση αυτού του οργάνου, που μετράει 300 και πλέον χρόνια ζωής. Με κεντρικό άξονα το χόρδισμα, την ιστορία και την τεχνική του,  θα επιχειρηθεί θεωρητική και πρακτική ανάλυση του ήχου.

 Ο Πάνος Τσίγκος είναι τεχνικός πιάνου. Σπούδασε Advanced Piano Technology στο North Bennet St. School της Βοστώνης, είναι μέλος του Piano Technicians Guild και διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ. Έχει σπουδάσει κλασσικό και μοντέρνο πιάνο και φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μουσικής Τεχνολογίας του ΤΜΣ του ΕΚΠΑ. www.panospianotech.com

ΠΕΜΠΤΗ 12/1  (14.30-17.30)

Θάνος Μπίμπας, Αν. Καθηγητής ΩΡΛ, Ιατρική Σχολή Αθηνών

Λειτουργική Ανατομική & Φυσιολογία της Ακοής  

 Στόχος της διάλεξης είναι η περιγραφή της ανατομικής και της φυσιολογίας της ακουστικής οδού με ιδιαίτερη έμφαση στον κοχλία και τις δομές του.Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον τρόπο με τον οποίο ο κοχλίας μπορεί να αναλύσει τις διάφορες συχνότητες που περιέχονται σε ένα ακουστικό σήμα, καθώς και ο τρόπος που η μηχανική ταλάντωση της βασικής μεμβράνης οδηγεί σε εκπόλωση τα τριχωτά κύτταρα του οργάνου του Corti (μηχανο-ηλεκτρική σύζευξη).

Κατερίνα Βαρδονικολάκη: Ιστορικό, φυσική εξέταση και εργαστηριακή διερεύνηση της βαρηκοΐας σε μουσικούς

Συνοπτική περιγραφή: Υπάρχουν ειδικά σημεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσουμε όταν λαμβάνουμε το ιστορικό από έναν μουσικό; Ποιός ήταν άραγε ο λόγος που ο Beethoven έχασε την ακοή του; Υπάρχουν ειδικές ακοολογικές εξετάσεις για μουσικούς; Η συγκεκριμένη διάλεξη θα είναι διαδραστική. Θα αναλυθούν τέσσερα διαφορετικά περιστατικά που θα σχετίζονται με προβλήματα ακοής σε επαγγελματίες μουσικούς. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε ορισμένα ερωτήματα όπως στο γιατί οι μουσικοί αποτελούν ξεχωριστή οντότητα σε σχέση με τους μη μουσικούς όσον αφορά  τον έλεγχο της ακοής;

ΤΡΙΤΗ 20/12/2016 (11.00-15.00 )

11.30: Γιώργος Κουτσούρης (Royal Academy of Fine Arts Copehhaguen/ODEON, Denmark)

Παρουσίαση του προγράμματος προσομοίωσης Ακουστικής Χώρων ODEON

12.30: Δρ. Αρετή Ανδρεοπούλου, (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

3D ήχος: τεχνολογικές εξελίξεις στην αμφιωτική ηχητική Αναπαραγωγή

13.30 : Δρ. Aγλαϊα Φωτεινού (University of Wolverhampton, UK):

 H Ακουστική του  Στούντιο LabMAT.

 

TETAΡΤΗ 21/12/2016 (11.00-15.00)

 

11.00: Δρ. Χρήστος Οικονόμου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου): Aκουστική οικολογία και μελέτη της Ορνιθοπανίδος LSRPD (Lesvos Soundscape Recording Project Database)- the early days.

Ανάπτυξη των πρωτοκόλλων καταγραφής και παραδείγματα

12.30: Ασπρομάλλης Xριστόδουλος (University College London, UK):

Procedural music engine for video games

2.ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 

ΠΕΜΠΤΗ 18.5.2017 / STUDIO 310

 

Dr. Christian Benvenuti (composer, Postdoctoral Research Fellow Federal University of Rio Grande do Sul (UFRGS)   (13.00-14.30):

 

“Music information as aesthetics”

 

 Θοδωρής Λώτης (14.30-16.00). Επίκουρος Καθηγητής Ηλεκτρακουστικής Μουσικής, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Ιόνιο Πανεπιστήμιο (στούντιο 310)

"Τεχνικές δόμησης και ελέγχου στη μουσική για όργανα και υπολογιστή και σε ηχητικές εγκαταστάσεις"

ΠΕΜΠΤΗ 12/5/17 στις 13.00, 918

Λάμπρος Πηγούνης, Συνθέτης – Sound Artist:  

Μικροπολιτικές Θορύβου: Μακράς διάρκειας Sound Art Performance

39 days / 324 hoursΠρακτικές προσεγγίσεις πάνω στη σχέση της ηχητικής ενέργειας και του ανθρώπινου σώματος στον παρασταστιακό χώρο μέσω της τέχνης της επιτέλεσης. Ο ήχος ως μορφή βίας και οι διαδικασίες που εντείνουν την ηχητική ενέργεια ως τεχνική συναισθηματικής κινητοποίησης.

 

ΠΕΜΠΤΗ  27/4/17   stiw 13.00, 918

Ορέστης Καραμανλής ( συνθέτης)

Ηλεκτρακουστική μουσική και γλώσσες προγραμματισμού

 

 ΔΕΥΤΕΡΑ 27/3/2017 (12.00-15.00) 

Αlain Bonardi , Professor/composer, Music Department, University Paris VII, France

 Live electronics in vocal music and opera: from En Echo to Alma Sola   

TETAΡTH  14/12/2016 (9.00-12.00)

 

Bertrand Merlier, Professor/composer,  Music Department, University LYON2, France

 

The traduction of emotions in film music: examples, mechanisms, analysis tools

 


 

=============================================

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 2016-17

1.ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ 11/5/2017 στις 9.00 στο Studio (310).

Σεμινάριο ηχογράφησης και μείξης Κουαρτέτου Εγχόρδων και Ορχηστρικής Άρπας

Γιάννης Μαλαφής, Εκπαιδευτικός/Ηχολήπτης

Στο πλαίσιο αυτου του σεμιναρίου θα αναπτυχθούν τεχνικές ηχογράφησης και μείξης ενός τυπικού κουαρτέτου εγχόρδων καθώς και της Pedal Harp, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.

Α μέρος (String Quartet)

Η προσέγγιση έχει να κάνει με διαφορετικές στερεοφωνικές και προσεγγιστικές τεχνικές (stereo and coincident techniques), αλλά και με συνδυασμό αυτών, προκειμένου να μελετηθούν και να  συγκριθούν τα αποτελέσματα της ηχογράφησης.  Παράλληλα, εξετάζεται και η αισθητική προσέγγιση ανάλογα με το ρεπερτόριο, την ενορχήστρωση, την ακουστική τοποθέτηση στο χώρο της μίξης, αλλά και τα χρησιμοποιούμενα  όργανα στο μουσικό σύνολο. Σημαντική είναι η συμβολή των μουσικών που θα πάρουν μέρος, με τους οποίους θα αναπτυχθεί συζήτηση γύρω από την ηχογράφηση  και μείξη του συγκεκριμένου μουσικού συνόλου.

Β μέρος (Pedal Harp)

Το δεύτερο μέρος αφορά την ηχογράφηση και μείξη της Pedal Harp, όπου θα χρησιμοποιηθούν αρκετές τεχνικές ηχογράφησης, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το ρεπερτόριο, αλλά και τις τεχνικές ιδιαιτερότητες και δυσκολίες του οργάνου αναφορικά με την ηχοληψία του.

Χώρος Διεξαγωγής: 

Studio Ηχογραφήσεων του Εργαστηρίου Μουσικής και Ακουστικής Τεχνολογίας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ (αίθουσα 310, κτήριο Φιλοσοφικής).

 

2. ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 18/2 στις 15.00.: ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ .

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΣΟΝ (Διεύθυνση Π. Σεργίου).

Ξεκινάμε ένα κύκλο ηχογραφήσεων ορχήστρας με την συμμετοχή της ΑΣΟΝ (Διευθ. Π. Σεργίου) και της ορχήστρας ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΑ (συντονισμός Ν. Μαλιάρας) για να μπορέσουν οι φοιτητές να εντρυφήσουν σιγά σιγά στην ηχοληψία για σύνολα κλασσικής μουσικής και ορχήστρες.

 Η Ορχήστρα Δωματίου της ΑΣΟΝ θα ηχογραφήσει την Συμφ. 40 του Mozart.

 Η σύνθεση της Ορχήστρας:.Ενα Φλάουτο, δύο ΄Ομποε, δύο Φαγγότα, δύο Κόρνα,έξι πρώτα Βιολιά (κατανεμημένα σε τρία αναλόγια),  έξι δεύτερα Βιολιά(επίσης κατανεμημένα σε τρία αναλόγια), τέσσερις Βιόλες (σε δύο αναλόγια), τέσσερα Τσέλλα (σε δύο αναλόγια) και δύο Κοντραμπάσσα. .

3. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

(Εκπαιδευτής Βαγγέλης Αγγελάκης)

(Masterclass για προχωρημένους / Εισαγωγικά για αρχάριους)

2ήμερο Εργαστήριο με τον Βαγγέλη Αγγελάκη, ανοικτό στους φοιτητές του Ε.Κ.Π.Α 

Σάββατο 20 Μαΐου 11:00 – 17:00

Κυριακή 21 Μαΐου 11:00 – 17:00 

Στο 2ήμερο αυτό εργαστήριο σκοπεύουμε:

1. να γνωρίσουμε έμπρακτα την λειτουργία της ανθρώπινης φωνής και ειδικώς της δικής μας φωνής 2. να ανακαλύψουμε τις καταπληκτικές "κλειδωμένες" δυνατότητες της φωνής μας και το πως θα "απογειώσουμε" τα χαρακτηριστικά της (όγκος, ένταση, χροιά, έκταση, άνεση, τονική ευστάθεια, καθαρότητα) 3. να μάθουμε πως μπορούμε να επαναφέρουμε και να διατηρήσουμε το φωνητικό μας όργανο στην υγιέστερη δυνατή λειτουργία του 4. να δούμε πως αξιοποιούμε τον θαυμαστό κόσμο της φωνής, που ΟΛΟΙ έχουμε, πάνω στην τέχνη 5. να ασκηθούμε  πάνω στον ΛΟΓΟ και το ΤΡΑΓΟΥΔΙ 6. να δοκιμάσουμε να εφαρμόσουμε τα παραπάνω, ο καθένας σε τραγούδι επιλογής του.

4. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

WORKSHOP I

 

Wednesday 29 March 2017 (12.00-15.00)

Thursday 30 March 2017 (14.00-17.00) 

 

Alain Bonardi (Music Department, University Paris VII)

 

« Realtime spatial processing of sound in high order ambisonics »

 

 

.WORKSHOP II

Thursday 15/12/2016 (14.00-20.00)

Professor Bertrand Merlier, Music Department, University LYON2, France

 

Gestural interactive music in Max/Msp environment 


 




SEMINARS 2015-16

 

 Gesture Sonification. An Artistic Research Approach

 (Dr.Pietro Polotti, Ass. Professor, Conservatorio Tartini, Trieste, Italy)

 

Lecture: Interactive dance

Wednesday 14/10 at 12.30

 

Workshop: Sonic Interactive Arts.

Friday 16/10 (12.00-15.00)

Monday 19/10 (12.00-15.00).

 

The experience of Live Electronics in contemporary music pointed out one of the main problems of the musical production by means of new

technologies: the importance of real-time control of the electronically produced sound. It is a matter of recovering expressiveness and, more in general, an embodied relationship with the creation of musical sounds.

Nowadays, such a research path emerges in the more general context of the interactive arts. The objectives of interactivity are many and varied, with a common and constant element: a reflection and interrogation on the potentialities offered by new technologies in terms of recovering the body in the relationships with digital tools.

In this sense, creating sounds through computers becomes part of an innovative and fertile artistic world. In interactive arts, in fact, it is standard practice to approach and merge into a single artistic product multiple channels of communication regarding different modes of perception that can go from the auditory to the visual, tactile and proprioceptive ones. This way of proceeding, defined with the term multimodality, refers not only to the presence of several stimuli that act simultaneously, but also to their synergic action that creates something different from the simple sum of the individual components.

 

The workshop is an introduction to the scenario of interactive sonic arts.

The theoretical part will be followed by practical experiences aimed at creating simple interactive environments for performances and/or installations focused on sound in a multimodal perspective. The techniques used will range from the use of plug and play controllers, to that of objects technologically augmented by means of sensors and actuators built and programmed by the students.

 

===================================================

 

INTERACTIVE MUSIC SYSTEMS :

THE BODYCODER SYSTEM

 (Dr Mark Bokowiec & Dr Julie Wilson-Bokowiec, University of Huddersfield)

 

21 and 24 February 2016

 

Lectures and seminar to the Master’s students

 

Dr Mark Bokowiec & Dr Julie Wilson-Bokowiec will give a presentation about their interactive electro-acoustic music practice with the Bodycoder System.Dr Mark Bokowiec will discuss the technical and compositional methodologies used in the realization of interactive compositions for performer and Bodycoder System, with particular reference to the choices made with regard to the mapping of sensor elements and Kinaesonics: the coding of real-time one-to-one mapping of sound, sound processing and spatialization to gesture and its expression in terms of hardware and software design.

 

Mark will also talk about the evolution of his interactive practice developed over the last 20 years.

 

Dr Julie Wilson-Bokowiec will talk about the specific skills of the

performer: musical, gestural and perceptual associated with live interaction and her work with the Bodycoder System. Julie will outline the links between dialogue and interaction, feedback loops, psychoanalysis and cybernetics as she sees it, and will discuss the greater social and cultural significance of interactive practice as a means of gaining insights and understandings with regard to the self within society.

=================================================

 

STUDIO RECORDING  FOR MUSICOLOGISTS

Dr. Steve Savage, University of San Franscisco

http://stevesavage.net

 

THURSDAY 19/5/2016 (9.00-12.00)

THURSDAY 26/5/2016 (9.00-12,00)

Workshop 1: The Art of Digital Audio Recording

 

This workshop explores the applied music techniques used on contemporary digital recordings.  Topics discussed will include:

 

Recording environments

Microphones, mixers and speakers

Mic techniques

EQ, Compression, Delay and Reverb

Digital editing, mixing and mastering

Secrets to running a recording session

How to transition from student to intern to recording enginee

 

 

TUESDAY 17/5/2106 (9.00-12.00)

TUESDAY 24/5/2016 (9.00-12.00)

Workshop 2:  Bytes & Backbeats: Music in the digital age.

 

This workshop explores the cultural relationships of music creation and distribution where digital technology dominates the landscape.  Topics discussed will include:

 

In defense of auto-tune

 

Creating the hyperreal in classical music recordings Lipsmacks, mouth noises and heavy breathing Why Music is Easy: Hit song science The Benefits of Fraud: Art and artifice in popular music recordings Ignorance is Bliss: Capturing the unintentional performance The Scrubber Tool:

Analogue antecedents of the digital audio workstation.

 

==================================================

Monday 16/5 (12.00-15.00)

 

"Paramètres spectraux de la voix en relation avec le système vocalique français, italien (par exemple) et l'expression des passions"

 JOEL HEUILLON  (Universite Paris VIII)

 

Note on the Voice in Musical Theater after 1945 

GIORDANO FERRARI (Universite Paris VIII)

 

Thursday 19/5 (12.00-15.00)

JOEL HEUILLON

Workshop (atelier pratique) sur la voix chantée avec les étudiants (3 h) sur : analyse spectrale intuitive de la voix dans le corps (lieux de résonance, et de "coloration" du timbre (résonateurs, directivité de la voix, masque de filtrage du son etc.)"

 

=========================================

ΔΕΥΤΕΡΑ 30/5

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΦΩΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΠΥΡΟ ΣΑΚΚΑ, στις 11.00 (Στούντιο 310)

 

Σας περιμένουμε στη διάλεξη του διεθνούς φήμης Βαρυτόνου Σπύρου Σακκά, διευθυντή του εργαστηρίου φωνητικών τεχνών,στο πλαίσιο του σεμιναρίου "Τεχνολογίες Τραγουδιστής φωνής", όπου θα μιλήσει για τα μυστικά της φωνής στη μουσική και το θέατρο και την συνεργασία του με τον Ιάννη Ξενάκη στην Ορέστεια και Κασσάνδρα.

 

https://el.wikipedia.org/wiki/Σπύρος_Σακκάς

 

http://avgo.music-village.gr/gr/component/k2/item/128-sakkas

http://avgo.music-village.gr/gr/component/k2/item/128-sakkas

 

 

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ/WORKSHOPS ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

(Εργαστήριο Μουσικής Ακουστικής και Τεχνολογίας, TMΣ, ΕΚΠΑ)

www.labmat.music.uoa.gr

 

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016

 

ELECTROACOUSTIC AND INTERACTIVE MUSIC (ERASMUS LECTURES)

 

Wednesday 14/12/2016 (9.00-12.00)

 The traduction of emotions in film music: examples, mechanisms, analysis tools (Professor Bertrand Merlier, Music Department, University LYON2, France)

 

Thursday 15/12/2016 (14.00-20.00)

Gestural interactive music in Max/Msp environment (Professor Bertrand Merlier, Music Department, University LYON2, France)

 

 

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΤΡΙΤΗ 20/12/2016 (11.00-15.00)

 

11.30: Γιώργος Κουτσούρης (Royal Academy of Fine Arts Copehhaguen/ODEON, Denmark)

Παρουσίαση του προγράμματος προσομοίωσης Ακουστικής Χώρων ODEON

12.30: Δρ. Αρετή Ανδρεοπούλου, (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

3D ήχος: τεχνολογικές εξελίξεις στην αμφιωτική ηχητική Αναπαραγωγή

13.30 : Δρ. Aγλαϊα Φωτεινού (University of Wolverhampton, UK):

 H Ακουστική του  Στούντιο LabMAT.

 

TETAΡΤΗ 21/12/2016 (11.00-15.00)

 

11.00: Δρ. Χρήστος Οικονόμου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου): Aκουστική οικολογία και μελέτη της Ορνιθοπανίδος LSRPD (Lesvos Soundscape Recording Project Database)- the early days.

Ανάπτυξη των πρωτοκόλλων καταγραφής και παραδείγματα

12.30: Ασπρομάλλης Xριστόδουλος (University College London, UK):

Procedural music engine for video games

 

WORKSHOP

14.00-17.00: Workshop: Making music for video games (Xριστόδουλος Ασπρομάλλης)

 

 

Οι Διάλεξεις θα γίνουν στο STUDIO 310 η στην 918.

 

ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΣ

 

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2017

 

ΠΕΜΠΤΗ 12/1  (14.30-17.30)

 

Α)Λειτουργική Ανατομική & Φυσιολογία της Ακοής  Θάνος Μπίμπας, Αν. Καθηγητής ΩΡΛ, Ιατρική Σχολή Αθηνών

 

Στόχος της διάλεξης είναι η περιγραφή της ανατομικής και της φυσιολογίας της ακουστικής οδού με ιδιαίτερη έμφαση στον κοχλία και τις δομές του.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον τρόπο με τον οποίο ο κοχλίας μπορεί να αναλύσει τις διάφορες συχνότητες που περιέχονται σε ένα ακουστικό σήμα, καθώς και ο τρόπος που η μηχανική ταλάντωση της βασικής μεμβράνης οδηγεί σε εκπόλωση τα τριχωτά κύτταρα του οργάνου του Corti (μηχανο-ηλεκτρική σύζευξη).

 

 

Β)Ιστορικό, φυσική εξέταση και εργαστηριακή διερεύνηση της βαρηκοΐας σε μουσικούς

Εισηγητής: Κατερίνα Βαρδονικολάκη

 

Συνοπτική περιγραφή: Υπάρχουν ειδικά σημεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσουμε όταν λαμβάνουμε το ιστορικό από έναν μουσικό; Ποιός ήταν άραγε ο λόγος που ο Beethoven έχασε την ακοή του; Υπάρχουν ειδικές ακοολογικές εξετάσεις για μουσικούς; Η συγκεκριμένη διάλεξη θα είναι διαδραστική. Θα αναλυθούν τέσσερα διαφορετικά περιστατικά που θα σχετίζονται με προβλήματα ακοής σε επαγγελματίες μουσικούς. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε ορισμένα ερωτήματα όπως στο γιατί οι μουσικοί αποτελούν ξεχωριστή οντότητα σε σχέση με τους μη μουσικούς όσον αφορά  τον έλεγχο της ακοής;

 

 

ΤΡΙΤΗ 24/1/2017 (12:00 - 15:00)

Ερμηνευτικά ζητήματα της προσωδιακής εκφοράς της αττικής ποίησης

 

 

 

ΔΙΑΛΕΞΗ-WORKSHOP  Αlain Bonardi (Music Department, University Paris VII) 27, 29, 30 Μαρτίου 2017

Live electronics and real-time spatial processing

Ο  Aν. Καθηγητής Alain Bonardi (Music Department, University Paris VII) θα παρουσιάσει ένα workshop και μια διάλεξη γύρω απο τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας στο χώρο της διαδραστικής μουσικής και της επεξεργασίας του ήχου στο χώρο στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ .

 

LECTURE

Monday 27 March 2017 (12.00-15.00)

« Live electronics in vocal music and opera: from En Echo to Alma Sola » 

Η διάλεξη είναι ανοιχτή σε όλους τους φοιτητές του ΤΜΣ.

 

 WORKSHOP

 

Wednesday 29 March 2017 (12.00-15.00)

Thursday 30 March 2017 (14.00-17.00)

« Realtime spatial processing of sound in high order ambisonics »

Toworkshopείναι ανοιχτό στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές της κατεύθυνσης της Μουσικής τεχνολογίας.

ΧΩΡΟΣ : Studio του εργαστηρίου Μουσικής Ακουστικής και Τεχνολογίας, ΤΜΣ. ΕΚΠΑ ( 310)

 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης